Ochrana osobních údajů

1. Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“) je ONlineDAMI s.r.o., se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady (Praha 10), 101 00 Praha, IČO: 22318305, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze (dále jen „správce“).

Kontaktní údaje správce:

  • E-mail: rychlykosikonline@gmail.com (odpovíme nejpozději do 24 hodin)
  • Korespondenční adresa: Online Prodej – RychlyKošík.cz, Petrohradská 3, 101 00 Praha 10 – Vršovice
    Otevírací doba dle dohody. Toto místo není výdejním místem zásilek.
  • Fakturační adresa (sídlo správce): ONlineDAMI s.r.o., Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10, Česká republika
    Na této adrese nepřijímáme žádné dokumenty ani běžné zásilky.

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat zejména odkazem na identifikátor jako jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

2. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a, nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

3. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Ze strany správce nedochází k automatizovanému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
  2. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů je podrobně rozepsán níže v tabulce:
Zákonný důvod Účel Údaje Zdroj údajů Zpracovatelé
Plnění smlouvy Vyřízení objednávky Osobní údaje klientů (kontaktní údaje, adresa) a informace o objednaném zboží Objednávkový formulář Subdodavatelé, mailingové služby, cloudová úložiště, přepravní společnosti, platební brány
Plnění smlouvy Odpověď na zprávu zaslanou přes kontaktní formulář Kontaktní údaje klientů Kontaktní formulář, e-mailová komunikace Subdodavatelé, mailingové služby
Plnění smlouvy Vedení účetnictví Osobní údaje klientů (kontaktní údaje, adresa) a informace o objednaném zboží Faktury Účetní firma
Oprávněný zájem Poskytnutí e-mailu službě třetí strany pro získání recenze E-mailová adresa a informace o objednaném zboží Objednávkový formulář Heureka.cz
Oprávněný zájem Poskytování přímého marketingu (zasílání obchodních sdělení a newsletterů) Kontaktní údaje klientů Informace z objednávek Mailingové služby, subdodavatelé
Oprávněný zájem Běžná analýza návštěvnosti, odhalování chyb serveru a prevence podvodů a útoků Pseudoanonymizované identifikátory (UserID), IP adresy Pohyb uživatele na webu, registrace a vytvoření anonymizovaného ID, zobrazení stránky s chybou Google Analytics, webhostingové služby
Souhlas Marketing a propagace webu E-maily, jména potenciálních zákazníků, IP adresy a další technické identifikátory Formulář pro newsletter, registrační formulář Webhostingová společnost a služby pro rozesílání e-mailů
Souhlas Zveřejnění recenze zákazníka nebo dotazu k produktu Jméno zákazníka a e-mailová adresa E-mailová komunikace a formulář na webu Cloudová úložiště, mailingové služby

4. Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje:
    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu a k uplatňování nároků z těchto vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu),
    • po dobu do odvolání souhlasu se zpracováním pro účely marketingu, jsou-li údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  2. Po uplynutí doby uchovávání správce osobní údaje vymaže.

5. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby:
    • podílející se na dodání zboží/služeb a realizaci plateb na základě smlouvy,
    • zajišťující provoz e-shopu a související služby,
    • zajišťující marketingové služby.
  2. Správce může předat osobní údaje do třetích zemí (mimo EU) nebo mezinárodním organizacím. Příjemci ve třetích zemích jsou zejména poskytovatelé mailingových a cloudových služeb.

6. Vaše práva

  1. Za podmínek GDPR máte:
    • právo na přístup ke svým osobním údajům (čl. 15 GDPR),
    • právo na opravu (čl. 16 GDPR) a omezení zpracování (čl. 18 GDPR),
    • právo na výmaz (čl. 17 GDPR),
    • právo vznést námitku (čl. 21 GDPR),
    • právo na přenositelnost údajů (čl. 20 GDPR),
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na e-mail správce uvedený v čl. 1.
  2. Máte také právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, domníváte-li se, že došlo k porušení vašich práv.

7. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce přijal vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Technická opatření zahrnují zabezpečení datových úložišť a listinných dokumentů (zámky, hesla, antivirové programy).
  3. K osobním údajům mají přístup pouze pověřené osoby.

8. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi zveřejní na svých internetových stránkách a může ji zaslat na váš e-mail.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 24. 11. 2025.