Reklamace a odstoupení

Tento formulář slouží k podání reklamace, odstoupení od smlouvy nebo k nahlášení jiného požadavku týkajícího se již zakoupeného zboží.

Jak postupovat:

  • Vyplňte prosím formulář níže – uveďte přesný popis situace a vaše kontaktní údaje.

  • Po odeslání formuláře obdržíte potvrzení o přijetí a následně vás budeme kontaktovat nejpozději do 48 hodin.

  • Na e-mail vám zašleme pokyny k dalšímu postupu včetně informace o správné adrese pro zaslání zboží (pokud je to potřeba).

Důležité upozornění:
Zboží prosím nezasílejte zpět bez vyžádání pokynů – zajistíme, aby bylo vrácení nebo reklamace vyřízeno správně a bez komplikací.

Pro rychlé vyřízení prosím dbejte na správné vyplnění kontaktních údajů, zejména e-mailu. V případě vrácení peněz je také nutné uvést číslo bankovního účtu.

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Podmínky vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Odstoupení můžete podat prostřednictvím tohoto formuláře nebo jiným jednoznačným prohlášením (e-mailem nebo poštou).

Zboží je nutné zaslat zpět do 14 dnů od odeslání odstoupení na adresu uvedenou v kontaktech e-shopu nebo v potvrzení objednávky.

Náklady na vrácení zboží k nám hradíte vy, pokud k odstoupení nedošlo z důvodu našeho pochybení.

Vracíme cenu zboží včetně původního poštovného (maximálně však ve výši nejlevnějšího námi nabízeného způsobu doručení). Peníze vracíme do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však po obdržení vráceného zboží nebo po doložení jeho odeslání.

Zboží prosím vracejte čisté a pokud možno v původním obalu.


Reklamační podmínky (práva z vadného plnění)

Pokud má zboží vadu, máte právo na reklamaci.

Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím tohoto formuláře, e-mailem nebo poštou. Do popisu prosím uveďte, jak se vada projevuje a jaký způsob řešení požadujete (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy).

K vyřízení reklamace je vhodné přiložit doklad o koupi (faktura nebo potvrzení objednávky).

Máte právo zejména na:

  • opravu zboží, nebo

  • výměnu za nové (pokud je to možné), nebo

  • přiměřenou slevu z ceny, nebo

  • odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatná, opakovaná nebo neodstranitelná.

Reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.

V případě oprávněné reklamace máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (například poštovného), které doložíte.

Práva z vadného plnění se nevztahují na vady vzniklé:

  • běžným opotřebením,

  • nesprávným používáním,

  • mechanickým poškozením,

  • nebo neodborným zásahem.